Jos Burgers – Marketing expert, auteur en spreker.
Jos Burgers is een van de meest gevraagde sprekers die Nederland rijk heeft op het gebied van Marketing.
Hij leerde de fijne kneepjes van verkoop & marketing in zijn eerste werkgever. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing & Marktonderzoek verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Als succesvol auteur met meerdere bestsellers zoais “De Wet van Snuf” en “Klanten zijn net mensen” is Jos een heuse expert op het gebied van marketing.
In deze podcast spreken we over marketing, social media, ondernemen, klantgerichtheid en laten we Jos van wal steken met veel anekdotes en ideeën.
Beluister deze aflevering via iTunes.
Deze vragen komen aan bod:
- Wat is de grootste fout die startende ondernemers maken?
- Hoe werkt Personal Hormone Profiling?
- Hoe breek je als spreker door op het podium?
- Wat maakt een goed verhaal voor een groep?
- Hoe kan je jezelf onderscheiden als bedrijf ten opzichte van de concurrent?
- Hoe pas je verandermanagement toe naar klantgerichtheid?
In deze aflevering leer je het volgende:
- Waarom geven zo ontzettend belangrijk is.
- Klantvriendelijkheid niet vanzelfsprekend is.
- Waarom specialisatie zo belangrijk is voor je imago.
- Wat User Generated Content is.
- Waarom snelle veranderingen niet werken binnen een bedrijf.
- Als je van klanten af wilt moet je discussiëren.
- Probeer nooit je gelijk te halen bij de klant.
- En nog veel meer…
We spraken over deze links:
Eindbazen wordt gesponsord door:
http://www.eazier.com
http://www.nootrofit.nl
PTMD
The Collective
Vind je deze Podcast leuk?
Dat was weer een 2 uur pratende kracht en conditie encyclopedie ? Veel geleerd? Let us know!