Carolien van der Kamp – Businesscoach en innovatief online marketeer
Allereerst praten we over succes: wat is dat precies voor Carolien en voor ons? Waarom zijn mensen soms vang voor succes? Helpt het om je doelen en missie te delen met anderen, of juist niet?
We praten met Carolien over haar vakgebied: online marketing en op een authentieke manier zichtbaar zijn. Wat moet je online delen en wat vooral niet en waarom? Hoe belangrijk zijn je tarieven en wat zijn Caroliens beste salestips?
We praten over het doorbreken van taboes en over Caroliens rolmodellen. Hoeveel invloed heeft onze omgeving op ons en hoe kunnen we daarmee omgaan?
Tenslotte hebben we het over Caroliens aanbod. Ze vertelt over hoe een traject met haar eruit ziet en wat het oplevert. Daarnaast deelt ze drie waardevolle adviezen aan ondernemers.
Bekijk
Luister
We spraken over deze onderwerpen:
* Waarom zijn er minder vrouwen zichtbaar in de sprekerswereld?
* Wat is onze definitie van succes?
* Moet je je dromen en missie wel of juist niet delen met anderen?
* Hoe Carolien online is begonnen
* Wat Carolien intimiderend vindt aan ‘mannen in pak’
* Over omgaan met feedback
* Wat zijn Caroliens salestips?
* Wie is Caroliens rolmodel en wat leert zij daarvan?
* Hoe kijkt Carolien aan tegen digital nomads?
* Waarom kun je terugkerende patronen en “gevoel in je buik” niet oplossen met je hoofd?
* Hoe kijkt Carolien aan tegen persoonlijke ontwikkeling binnen relaties?
* Hoe denkt Carolien over intuïtie en hoogsensitiviteit
* Hoe geef je een eigen magazine uit en waarom?
* Hoe ziet een traject met Carolien er concreet uit?
* Hoe zien Caroliens fans eruit?
* Hoe regelde Carolien Jos burgers?
* Welke drie adviezen blijft Carolien herhalen?
Show notes:
-
Carolien van de Kamp: https://carolienvandekamp.nl/
- Carolien Magazine: http://www.carolienmagazine.nl/
- Nootrofit: https://www.nootrofit.nl