fbpx Skip to main content
search
0

Over Eindbazen.

De populairste zelfhulp podcast van Nederland. Een droom die startte in januari 2016 door Wiggert Meerman en Michel Vos. Zij wilden in gesprek komen met de grootste Eindbazen van Nederland en daarbuiten. Waarom zijn deze gasten goed in wat ze doen? Wat zijn hun drijfveren? Wat is hun verhaal? Wiggert en Michel gaan op hun eigenwijze in gesprek met de gasten.

Wat begon met nul fans en relatief onbekende gasten. Is nu uitgegroeid tot de populairste zelfhulp podcast van Nederland. Ze interviewen “Eindbazen” met unieke kennis, bijzondere verhalen of uitzonderlijke prestaties. Meer dan 85 bekende en minder bekende inspiraties zoals liefdesauteur Jan Geurtz, inspirator Michael Pilarczyk, politicus Marianne Thiemen, voormalig Commandant van de Strijdkrachten Dick Berlijn, persoonlijk leiderschap spreker Remco Claasen, Korps Commandotroepen Kolonel Swillens, Fitness guru & YouTuber Elliott Hulse, neuroloog Dick Swaab, professor Jordan Peterson, cabaretier Guido Weijers, radio DJ Patrick Kicken en tal van anderen eerder in onze studio.

Hun doel is de grootste Eindbaas van Nederland: Koning Willem-Alexander.

Cijfers & Bereik

iTunes

650
Luisterinteracties per maand
2+
Gedownload
140
Jaar naar ons geluisterd
30K+
in de Eerste week

YouTube

5100
Abonnees
4409300
Minuten bekeken
110+
Podcasts
140
Jaar naar ons geluisterd

Ons Luisteraar Profiel

Hoge attentiewaarde

In een tijdperk waar snelheid en instant gratification heersen is onze USP dat luisteraars twee uur geboeid blijven luisteren.

Lange Termijn Content

Een aflevering bij Eindbazen is nog jaren relevant voor nieuwe luisteraars of geïnteresseerde in jouw merk.

Eindbazen: Crème de la crème

Alleen de grootste Eindbazen zijn welkom in onze podcast. Je staat daarmee tussen de grootste en meest bijzondere namen van Nederland.

Transparante & Positieve gesprekken

Bij Eindbazen zijn we kritisch, oprecht en recht voor zijn raap. Onze luisteraars prijzen ons voor de positieve mindset en interactie met onze gasten.

Extreem betrokken fanbase

In onze podcasts bespreken we specifieke onderwerpen en bijzondere gasten. De luisteraars zijn zeer betrokken bij de verhalen van deze Einbdazen!

Hoge interesse in persoonlijke ontwikkeling

Waar stap je in ijsbaden? Hoe leeft een indianenstam? Hoe geef je leiding aan doorgewinterde Commando's? Wat gaat de toekomst ons brengen? Hoe kunnen we omgaan met angst in liefdesrelaties? Eindbazen fans hebben een uiterst brede en hoge interesse in het weten en ontdekken van nieuwe kennis.

Actief op Social Media

Podcasten is relatief nieuw en sterk in opkomst. Eindbazen luisteraars zijn zeer actief op social media en bekend met nieuwe media.

Op zoek naar verbetering

Bij Eindbazen draait alles om persoonlijke groei. Dit in de breedste zin van het woord; fysiek, mentaal, financieel, emotioneel, zakelijk en spiritueel.

Eindbazen bereik & cijfers

Man

Vrouw

Demografische herkomst

Nederland

84%

Belgie

3,8%

Verenigde Staten

1,3%

Duitsland

3,4%

Verenigd Koninkrijk

1,1%

Leeftijd van kijker

Kijktijd (minuten)

Man
Vrouw
13–17 jaar
0,2%
79%
21%
18–24 jaar
8,8%
69%
31%
25–34 jaar
35%
68%
32%
35–44 jaar
27%
59%
41%
45–54 jaar
18%
55%
45%
55–64 jaar
7,9%
45%
55%
65 jaar en ouder
3,9%
56%
44%

Overige kenmerken van onze doelgroep

  • Hoger opgeleide doelgroep
  • Gemiddeld 23 tot 55 jaar
  • Bewust over duurzaamheid en veranderingen in de wereld
  • Op zoek naar persoonlijke groei
  • Welwillend voor nieuwe inzichten, kennis en ervaringen

Dit kan je verwachten

Zodra de podcast live gaat wordt deze gepubliceerd op iTunes, Stitcher, Google Play en Youtube.

Wij lanceren iedere zondag een nieuwe aflevering via onze social media kanalen en via onze nieuwsbrief.

De ervaring leert dat een nieuwe aflevering 30.000 luisterinteracties heeft in de eerste week. Eindbazen heeft per maand meer dan 700.000 luisterinteracties op onze bestaande afleveringen. Dit groeit nog iedere maand.

De content die wij produceren rijpt naarmate dit online staat. De afleveringen zijn lange tijd houdbaar en relevant. Nieuwe zoekopdrachten blijven luisteraars en views genereren.

Daarnaast blijven wij social media vullen met zogenaamd “videosnippets” uit de podcast, hierdoor blijven we oude afleveringen onder de aandacht houden.

Eindbazen ondersteunt jouw unieke verhaal

Marianne Thieme – Partij voor de Dieren

Eindbazen werd ingezet in de strijd voor de verkiezingen van 2018. Partijleidster Marianne Thieme nam plaats om haar verhaal en missie te vertellen. Samen bereikten we duizenden potentiele stemmers in de voorverkiezingensperiode.

Guido Weijers – Cabaretier

De bekendste cabaretier van Nederland stond aan de start van zijn nieuwe show: Masterclass Geluk. In Eindbazen spraken we over Guido zijn leven, succesvolle carrière en de aankondiging van zijn nieuwe theatershow.

Ynzo van Zanten – Tony’s Chocolonely

Eindbazen werd ingezet om langdurig en diepgaand over de missie te spreken. Geen snelle verkoopreclame, maar een bewustvergrotend en leerzaam gesprek over duurzaam ondernemen.

Generaal Jeff Mac Mootry – Korps Mariniers

Om de werving van nieuwe soldaten te ondersteunen werd Eindbazen ingezet door defensie. Generaal Jeff Mac Mootry vertelde alles over het werken bij het Korps Mariniers, de opleiding en zijn eigen ervaringen op het gebied van leiderschap onder hoge druk.

Rutger Koopmans – ING Topman

Je schrijft een nieuw boek en wilt publiciteit. Eindbazen draagt sterk bij om jezelf te positioneren als autoriteit of spreker in een specialiteit.

Harry Romkema – Topicus

Werving & selectie via een informatieve manier. Laat het publiek kennis maken met jouw unieke visie, werkwijze en bedrijfscultuur.

Samenwerken kan op deze manier

Sponsor Message

Op aanvraag

Per AfleveringJouw merk voorbij laten komen in onze podcasts? Dat kan! Sluit jouw merk aan bij ons concept? Of wellicht bij een specifieke gast? Bij de start van de podcast spreken Michel en Wiggert op hun eigen wijze over jouw product, event of bedrijf. Dit is geen standaard “30 seconden commercial” maar een écht verhaal of ervaring wat de luisteraars van ons aannemen.

Paid GuestSeatMeeste impact

Op aanvraag

Per afleveringEen manier om in de Eindbazen podcast te komen is via een “Paid GuestSeat”. Heb je een interessant verhaal en ben je bezig met een groots iets? Wil je bij ons in de stoel komen? Let op, enkel aanvraagen die matchen met ons concept, gevoel en verhaal komen in aanmerking.

Influencer Collaberation

$ In overleg

Per aflevering of periodePassen Wiggert en Michel bij jouw merk? Doe dan een aanvraag voor een influencer collaberation. In deze samenwerking zullen Wiggert en/of Michel jouw merk promoten op hun social media.

    Your Name (required)

    Your Email (required)

    Subject

    Your Message